Saturday, December 8, 2007

Etenee

Jees, koska KOKEET ON OHI niin voi taas neuloa kunnolla :D Kaverin lapaset on hyvää vauhtia valmistumassa, enää puoli peukaloa ja päättelyt jäljellä! Anopin kassin sain virkattua, enää siis vuorin ompelu. Jussin lapaset on puolitiessä, niitä sitten seuraavaksi. Kunnon spurtti.. :)

Niin, ja tässä itsenäisyyspäivänä oli rakkaani ja mun 2-vuotispäivä <3 Sain ihanan lahjankin, Kalevalakorun Euran sydämen! Se on 15 mm korkea, tosi ihana ja siro :) Tykkäsin! Mä ostin Jussille Viivi ja Wagner -sukat sekä kauniin valokuvakehyksen, semmoisen taitettavan. Toiselle puolelle saa kymppikuvan (tai ehkä vähän pienemmän) ja toisella puolella on kolme pienempää joista yksi on sydämen muotoinen :)

Semmottista :) Nytten vaan odotellaan kokeiden tuloksia (no ruotsista tuli 9, jee :D) ja joulua, kovasti on vielä tekemistä! :)

2 comments:

Helmis December 8, 2007 at 1:40 PM  

Onnea 2-vuotispäivän johdosta!

Kiitos vielä, kun olit mukana Lapastelemassa, hienot lapaset sait tehtyä!
Toivottavasti joululahjapaniikki ei ole pahentunut! Mulla on yleensä tapana tehdä jouluksi aivan liian suurisuuntaiset suunnitelmat ja kehitän sitten tietty hyvän paniikin, kun en ehdikään tehdä kaikkea. No, onhan tässä vielä aikaa. Yritän pitää keskeneräisten määrän ainakin kurissa. Lahjotaan sitten vähemmän, aina jotain jää kuitenkin keskenkin :).

Katja December 8, 2007 at 1:45 PM  

Kiitos! :)

Eipä mitään, sain hienon idean mitä teen kaverille, ja just oon laittamassa valmiista lapasista kuvaa! :D Mulla tää joulupaniikki kuuluu jouluun, eipä tässä mitään. :D

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP